2009.10.10.
17:27

Írta: etti

Újra megpróbálkoznék... ;)

Szóval. Régebben már próbálkoztam itt, de az nem jött össze. Hát... Szokták is mondani, hogy új blog új élet... :)
A blogolásban viszonylag kezdő vagyok, de a Photoshop-ban nem. (^,^) Már négy és fél éve számítógépes grafikázok. És nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy nagyon élvezem. Szeretem az igényes grafikát, ha valaki egy kép szerkesztésénél nem végez fél munkát… És igazából még lehetne sorolni.
Jelenleg így ennyit akartam. 
Ja, és még valami. Mielőtt elfelejteném. Az IndaFotó-m. Nagyjából az összes kép megtalálható rajta amit bármilyen módon szerkesztettem. Természetesen vannak benne rosszak, bénák hisz minden ember hibázik. :) Viszont vannak benne véleményem szerint igen mutatós képek, amikre igazán büszke lehetek. :)
Ennyi voltam, deshmalka. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etti.blog.hu/api/trackback/id/tr401440842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása