2009.10.23.
14:28

Írta: etti

Végre ősziszünet! :)

Hát elég rég írtam, szóval úgy érzem, hogy már illene... :) 

Szóval végre ősziszünet.. ami ismerőseöm szerint 10 napos lesz. Értitek? 10 :D Hát ez vaami hihetetlen. :D Mondjuk rendesen el is vagyok havazva munkával. Ha jól emlékszem szerdán kértek fel a Komárom-esztergom megyei védelmi térségek térképének elékszítésére. Szóval már napok óta azon görcsölök, hogy elkészüljön. Naponta több órát dolgozok rajta mondjuk ma egész nap csak azt csináltam, igaz eddig suli volt.... :)  De remélem, hogy végre már be fogom tudni fejezni, mert hétfőn megyek rutinvizsgázni és azért oda is illene felkészülni. :D

Meg tegnap hajnalban olyan fél 4-ig voltam ébren. Egyrészt csináltam a munkám és mellette pedig csinosítgattam a gépem. A végeredmény? Totális gyönyör, szerintem. :)
 

indafoto.hu/etti/image/5841071-77596a3e/details/xl

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etti.blog.hu/api/trackback/id/tr281469801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása